Sidor

lördag 8 november 2008

2008-11-08

Jag är på dåligt humör.
...
Vädret är fult, grått, dimma och det är kallt. Jag har sovit länge men inte bra. Kunde inte somna fören vid fyra tiden och vaknade vid ett tiden nu på morgonen. Under dom timmarna som jag sov drömde jag drömmar som jag inte vill. Vaknade flera gånger från olika drömmar och kände en tomhet i kroppen och mådde illa. Jag tog ett bad för att försöka bli på bättre humör med boken om jag kunde drömma. I badet kunde jag inte ligga länge för att jag inte kunde fokusera på boken så jag gick upp och satte mig vid datorn och kollade upp vilka som ska spela personerna i filmen Twiligt och laddade hem soundtracket till den också. La mig sedan i sängen med boken igen och lät musiken komma ifrån mobilen. Jag försvann in i bokens värld men nyss vaknade jag upp och ska nu försöka att inte vara en surig bitch Huvudvärk har jag också fått och det känns lite som en bakfylla, jag ser suddigt, mår illa och har dålig motorik fast det hade jag redan igår också. Just nu tycker jag lika gärna att det kan bli jätte mörkt så jag slipper detta mellanting till väder som är just nu.
Dagens vill göra:
Ligga under täcket och lossas att jag inte finns.

Inga kommentarer: