Sidor

måndag 17 november 2008

2008-11-17

När jag gick ner till bussen i kylan förbannade jag mig själv.
Varför hade jag ingen mössa eller en halsduk? Min jacka insåg jag inte skulle kunna hindra mig från att frysa ihjäl nu när jag redan fryser så att jag får kramp i käken av allt hackande. Jag drömde om långkalsonger och varma duntäcken, ännu bättre om man har en varm kropp bredvid sig. Ligga på en strand i bikini.. nu ångrar jag att jag gnällt så på värmen i somras!
..
En sak är iallafall löst och det är att jag köpt en stor dunjacka som jag kommer svettas bort i istället. Mamma beställer den nu så förhoppningsvis kommer den snart så att jag inte behöver hittas som en iskub i diket någonstans.
..
Jag fick ett sparkonto från min gudmor när jag fyllde år det är en bra summa. Funderar nu på om jag ska ta lite av dom pengarna och köpa mig en egen bärbar dator, känns som jag kommer ha mera nytta av en sådan just nu eftersom jag inte är sugen på att ta körkort just nu.

Inga kommentarer: