Sidor

måndag 17 november 2008

Vad kommer jag bli när jag blir stor?

Dagens stora tankebubbla har nog vad jag kommer göra efter studenten.
Just nu längtar jag tills den dagen gymnasietiden kommer ha nått sitt slut och jag slipper allt det som jag ogillar. Men det kommer en följdfråga upp, vad ska jag göra när det är slut? I två dagar har jag tänkt på vad jag egentligen vill och jag velar mellan en massa saker, det gjör det ju inte bättre för mitt huvud.
Ska jag:

1. ta ett fri år och jobba eller resa, helst kombinerat.
2 göra en praktik på 4 månader för att bli en utbildad biomedicinsk tekiniker
3. studera på universitetet, men vart ska jag då plugga? Uppsala vs Lund
..
Sedan är det en fråga till som jag har i åtanke..
..
Gott folk vad tror ni
att jag kommer bli när jag blir stor?

1 kommentar:

Anonym sa...

Biomedicinsk tekniker lät mkt intressant tkr jag :) jag vill också resa + att jag tycker det skulle vara tråkigt ifall du skulle flytta till Lund, men det är en jättefin stad så, samt nära till Pontus så jag förstår dej verkligen. Jag vet iaf att du kommer bli: en cool, jättebra mamma, något framgångsrikt och ha ett hemtrevligt hus :)/HannaB