Sidor

måndag 21 maj 2007

Have No Energy.

Idag var det inte en vanlig skoldag, vi paddlade nämligen kanot. Det tycker jag är ganska kul men kommer ha träningsvärk i axeln sedan men. Hade en blandad dag av Idrott och Växt-Djurliv. Så när man inte paddlade så kollade vi på blommor, inte det roligaste kanske. Grillade korv över elden och hade det trevligt med kompisarna.
Några i klassen badade! Nog för att jag badade på valborg men vattnet var varmare då än vad det var nu. Så vi får se hur många som är friska imorgon för om man inte badade så hade man vattenkrig i kanoterna. Just nu är jag så slut i kroppen så att jag nästan håller på att somna på stolen och hals och ögon svider av röken. Lär behöva duscha bort röklukten från håret när jag kommer hem.
....
Träffade Fine en sväng när jag kom hem, satt och pratade med henne. Och nu kom jag på en sak jag inte nämnt! Hur kunde jag glömma det?! När vi var på Fjällnora ( där vi paddlade ) så kommer två solbrända och inte minst snygga killar gående med bar överkropp. Jag och Ida höll på att glo ögonen hur oss.
Antingen så kommer alla snygga killar fram på sommaren eller så börjar dom dyka upp där jag befinner mig.

-Patricia

Inga kommentarer: