Sidor

onsdag 20 juni 2007

Slita som ett djur.

Det är en överdrift men det är så det känns. Har ont i ryggen och skulderbladet efter allt målande och ändå är jag inte klar. Kanske för att jag är lat, det kan någ vara ett bra svar på det. Ringde Emma istället och träffade henne nu på eftermiddagen passade på nu innan jag sticker och är borta länge. Någ för att jag är hemma imorgon men ändå.. Då har jag planer så, kanske måste upp nio för att hinna måla om det ska funka senare på dagen. Åker som dom flesta kanske vet med Fine till åland över midsommar, det kommer att bli så grymt kul! Vad vi hittar på ja, det visar sig eller hur? Åker på Fredagen och kommer hem på Måndag. Sedan på Tisdagen ska jag med mamma och syskonen till Tallin och vara där till Torsdagen. Fredagen är också redan planerad...
Vart har mitt sommarlov tagit vägen?! Trodde jag bara skulle ligga och slappa, inte ha något att göra förutom att chilla i solen och plaska runt i vattnet. Vara med kompisar är ju en självklarhet.

-patricia

Inga kommentarer: