Sidor

tisdag 31 juli 2007

Born With Nothing, Die With Everything.

Igår så var jag uppe på Bmxbanan igen, jag börjar känna att jag verkligen gillar det. Vi får väl se om jag börjar tävla eller om jag bara ska träna. Denna gången fick jag och Fine med oss Emma upp och det var roligt för hon var riktigt duktig. Så troligtvis kommer vi tre tjejer att gå med i tjejlaget som Christer vill starta. Jag var väl inte riktigt så inne på att träna men nu kan jag pumpa iallafall, när jag anstränger mig vill säga. Jag och Robin satt och skojade om att jag ska vara gudmor till Fines och Robins barn ( om FLERA ÅR! ) och kom fram till att dom måste ha en gudfar och det bestämde Robin att det skulle vara Pontus. Nej, nu får det vara någ om Bmx och barn snacket. Senare på kvällen så åkte gänget hem till Tove och där spelade dom flesta chicago medan jag var ute och gick två gånger.

Inga kommentarer: