Sidor

söndag 29 juli 2007

Det man lovar får man hålla.


Eftersom jag lovade att skriva om dagarna: Fredag och Lördag
Så får jag ta och göra det.



Fredagen, Då var det ju Älmsta natta. Jag har ju redan skrivit lite om vad det är men inte vad som hände där. Jag och mina kompisar tog våra mopeder och körde till Älmsta. På vägen dit satt jag och Emma och hade allsång på mopeden, sjöng små grodorna och fjollade oss. När vi hade kommit fram så gick vi in på ica för att ta ut pengar eftersom det var så jäkla lång kö till bankomaten. När vi ändå var där så passade vi på att köpa något att dricka, jag köpte en red bull och en shark (Det kom till användning sedan). Vi gick runt och kollade på alla stånd, alltså som det säljs grejor i. Det fanns faktiskt inte så mycket "roligt" där så när man kollat klart överallt så åkte vi hem. Ska inte gå in för mycket på det men jag fick inte igång Nellas mopped som jag skulle köra hem så det vart mopped byte och bytande på passangerare. Fine hon svor nästan hela vägen tills hon och Robin böt mopped så han körde Nellas hem. Vi lämnade av Emma och åkte hem till Fine där dom flesta av oss skulle spendera natten. På kvällen så bestämde Emelie och jag att vi ville sova i sofforna i tv-rummet istället för att tränga ihop oss i Fines rum. Det vart inte så mycket sova, vi låg och pratade fram till klockan halv fem på morgon och sedan vart man väckt av Johannes ( Fines lillebror ) klockan åtta på morgonen så det vart bara 3 och en halv timmes som den dagen.





Lördagen, Då var vi uppe först på Bmxbanan och jag satte mig på cyklen igen. Det gick ganska bra jag ramlade inte iallafall. Därimot var det andra som gjorde det. Efter att vi hade cyklat nästan konstant i tre timmar åkte vi hem till Fine för att duscha. Vi bestämmde att vi skulle försöka oss på minigolf senare den dagen. Jag,Emelie och Nella lagade mat hemma hos mig och när vi var klara åkte vi till banan för att spela. Det var kul tills bollen inte ville som jag ville men det var kul att spela ändå. Tove vann och Nella förlorade så det vart bara för Nella att bjussa Tove på en glass. På kvällen träffades vi hemma hos mig och skulle kolla på film, det tog ett bra tag innan vi bestämde oss. Det vart Hitta Nemo.

Inga kommentarer: