Sidor

fredag 27 juli 2007

Idag är det en dag som bara vi ute i roslagen tycker är någolunda speciell, Men det gör inte jag men ändå. Älmsta natta, en dag/kväll/morgon när folk träffas i det lilla samhället Älmsta för att åka några få karuseller, köpa en massa godis och för att supa huvudet av sig om du är runt kanske 12 och uppåt. Men jag ska inte dra alla under en kam, ALLA dricker inte. Vet inte hur många procent som gör det men ganska många skulle jag tro. Att åka dit är väl en typ av tradition, har vart där varje år sedan jag var x antal år gammal. Så idag ska jag, Emma, Fine, Robin, Nella och Emelie åka moppeder dit idag. Vi får se hur det går eftersom det verkar bli regn idag, men vi kommer någ fram ändå. Sedan kommer vi att träffa Tove och Linus troligtvis Amanda där inne senare.

Så gott folk om ni ser en klump med människor som skrattar och pratar en aning högt så är det troligvis vi.
Kom gärna fram och säg hej, vi bits inte vad jag vet.
...
Om ni har tur så kommer det in bilder från idag imorgon!

Inga kommentarer: