Sidor

tisdag 24 juli 2007

Man ska inte ramla när man cyklar.


Idag trodde jag att det inte skulle hända så mycket. Från klockan 19.00 igår till 05.30 idag har jag kollat på tio Kyle XY avsnitt. Sedan fortsatte morgonen med ett sms som väckte mig sedan ett telefonsamtal. Efter det så sov jag fram till klockan 12.00 och kollade på ännu mera Kyle XY avsnitt den andra säsongen. Så trodde jag att dagen skulle vara idag, bara ligga i sängen och kolla på datorn men så vart det inte när Robin ringde mig och sa att om jag ville cykla skulle jag vara på banan runt 17.00. Så böt kläder och åkte upp till Bmxbanan. Det är så skönt att cykla och det går bara bättre.. jag måste bara vara mera avslappnad. Jag ramlade också nu har jag skrapsår på armbågen, låret och knät. DET SVIDER! Men det gick bra ändå, kunde ju ha vart värre. Jens lånade ut sin tröja efter att jag ramlat eftersom min inte täckte armbågarna så bra. Det var jätte kul där uppe på banan och hoppas att det kommer flera tillfällen. Fast nästa gång ska jag försöka att inte ramla, men som sagt kommer har ganska fina skrapsår och blåmärken nu om jag är på stranden.
Men nästa gång då jäklar, då kommer det bli vattenkrig med Jens om slangen är framme.


Inga kommentarer: