Sidor

onsdag 4 juli 2007

Mindre än..

Jag har fått sovit mindre än sex timmar idag, så jag är ganska slut nu och det är ju inget bra. Det är ju kalas hos Fine ikväll! Kan chansa att det kommer bli som förra året när folk började gå hem på morgonen dagen efter, jag kommer lätt stanna där länge. Får väl lägga mig och sova en timme om jag blir för trött. Idag på dagen så åkte jag och Robin in till Norrtälje för att köpa Singstar till Fine och nu är det här! Vi strosade runt i stan och Robin kollade på cykelkläder, måste ju bara säg att jag fick mig ett gått skratt när han visade sig. Sedan gick vi och satt oss och åt, var trevligt att sitta och prata med Robin om allt. Vi babblade på redan så mycket på bussen in så att vi nästan glömde bort att vi skulle kliva av, men jag kom på det i sista sekund! Nu sitter jag här och bara chillar tills det bär av till Fine, man lär ju fixa till sig lite grann också men det ska jag väl hinna med. Åter kommer väl och skriver mer imorgon kväll om jag lever då.

-patricia

Inga kommentarer: