Sidor

måndag 9 juli 2007

My sweet Emma.

Min underbara Groda har vart hos mig idag, nog för att hon tog lika lång tid på sig som en snigel för att komma hit men tillsist var hon här. Måste bara säga att jag har saknat henne! Hon bara jobbar, jobbar och åter jobbar så man ser henne inte så ofta. Men som tur är finns det telefoner <3 Jag och Emma är ganska duktiga på att bättra på telefonräkningarna. Vi pratade som bara tusan det har ju vart några dagar sedan vi träffade varandra. Hon har tagit bort sin tandställning nu! Vi har våra små hemlighets makerier på gång.

Min Groda och inte din!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det stämmer så bra det! Jag är din lilla groda och du är min lilla gris!! :P
Puss på dig <3

Anonym sa...

Haha.. och du är min lilla gris! :P
Puss på dig <3

Anonym sa...

Hoppsan.. blev lite fel där! :P