Sidor

fredag 13 juli 2007

Rösten börjar att sina.

Har vart en seg dag, enda höjdpunkten var att träffa Fine några timmar och spela singstar. Vi satt och pressade låtar så att rösten nästan var borta, jag får en helt annan röst när jag blir hes och fortsätter att sjunga. Jag låter inte som mig själv men det är väl ganska logiskt. Annars har jag bara suttit framför tven eller datorn. Har kollat på film som gick på tv och vart tvingad att plocka ur diskmaskinen, och nej det är inte synd om mig för att jag gjorde det. Men jag var bara inte på humör för att göra det..men jag gjorde det ändå. Coca-cola zero borde inte finnas hemma när man bara sitter för att då dricker man upp allt nästan. Usch, jag är bara allmänt gnällig.. Ska lägga av nu innan ni stör er allt för mycket.

Inga kommentarer: