Sidor

måndag 16 juli 2007

Stranden och döden.

Idag så vaknade jag av min underbara mobiltelefon, det var bara bättre när jag hörde att det var Emma som var så snäll och väckte mig. Hon sa bestämt att jag skulle cykla med henne och lämna reklam OCH ta med vatten till henne, jag hade en timme på mig. Så vad kunde jag göra förutom att klä på mig och cykla upp till henne. Nu är det iallafall bestämt att Emma ska ringa och väcka mig när hon börjar dela ut reklam och sedan ska jag göra henne sällskap, vilket gör att jag vaknar i tid och får motion. När hon hade jobbat klart åkte vi hem till henne för att sedan hoppa i det blå. Var i vattnet ett tag men för mig vart det grymt kalligt ( mitt slang för kallt ) och Emma tyckte ju såklart att det var underbart. Låg och gassade i solen ett tag och Emma tog min telefon och började fota runt. Inget ovanligt för att vara henne men ändå.
~~
Där på stranden hände en massa roliga, pinsamma och minnes värda saker <3
~~
Sedan vart det mindre kul när vi fick se en katt bli överkörd av en jeep. Allt spelar fortfarande upp sig i mitt huvud och jag hoppas att jag aldrig behöver bevittna något sådant igen. Att jag fick höra kattens sista hjärtslag är något som jag aldrig kommer att glömma, men nu är jag ännu mera bestämd för att det är djur jag vill jobba med.
~~
R. I. P
~~
Åkte sedan till ica och köpte lite snacks, vidare hem till fine åkte vi och där vart det singstar för fulla halsar. En massa barn var där också, eller det var kusiner till Fine. När Emma hade åkt hem så bestämde jag och Fine att vi skulle gå en sväng, ut i dimman var vi på golfbanan och pratade runt.

Inga kommentarer: