Sidor

måndag 6 augusti 2007

Dom tre B:a


BLÅBÄR . BAD . BMX

Dagen började med att jag sov ganska så länge ( igen ) och när jag vaknade kändes det som om jag bara hade sovit typ en minut, men så var det ju då inte. Sedan åkte jag hem och ringde Fine, vi hade sagt att vi skulle bada om det vart fint väder så jag ville få den planen i verket. Jag och Fine gick ner till uddhamn och det var ju meningen att bada men det vart inte så mycket med det, jag gick ner i vattnet till midjan sedan fick det räcka. Vi låg där och pratade och passade på att förbättra solbrännan, det visade sig att jag är brunare än Fine! När vi hade vart där ett tag så åkte vi till Hallsta för att vila upp oss inför träningen. Under tiden jag var hemma så tröck jag i mig något Caroline hade bakat och sedan smothie. Denna BMX träning var den värsta jag vart med om, det var inte tråkigt utan tvärt om det gick relativt bra för mig. Det var värmen somvar värst man var ganska slut och svettig när man var klar. Då gjorde vi en röstning som ledde till att vi åkte ut till Herräng igen och badade, inte jag... jag fotatde istället men båda Fine ( den badkrukan) och Stoffe hoppade i vattnet. Åkte hem till Robin för att duscha av oss och jag var snabbast! 2 minuter, det är jäkligt bra för mig annars brukar det vara kanske en halv timme. Sedan åt vi glass,BLÅBÄR och kolasås! Jag åt fyra olika sorter med blåbär.

- Blåbär med glass och kolasås.
- Blåbär med kolasås.
- Blåbär med mjölk.
- Blåbär med fruktcocktail.

Sedan när vi skulle åkta fick jag låna tröja och byxor av Jens eftersom jag skulle frysit ihjäl annars. Nu har jag också tre filmer som jag kan glutta på.

Inga kommentarer: