Sidor

torsdag 9 augusti 2007

I want to thank you.

Idag hade jag inte gjort så mycket till att börja med men sedan tog allt fart när man träffade Emma. Först gick hon med mig när jag skulle handla lite saker hemma eftersom smöret med flera saker var slut. När vi vär där inne så kollade vi på hårfärgningar och började diskutera vad vi skulle vilja färga till. Jag skulle vilja ha rött hår men det får jag då inte för människorna i min närheten, jag har fått mitt blondasvall och det är där för att stanna. Sedan när vi lämnat av alla varorna hemma hos mig satte vi oss på min konstiglåtande moped och åkte till järnhandeln för att Emma ska kolla på tapeter till sitt "snart-om-gjorda-rum". Jag hittade en hel del tapeter som jag själv skulle vilja ha så nu blir det operation över-tala-pappa. Emmas pappa hade åkt ner med Emmas moped för att kolla att den funkar nu efter att hon vurpade med den. Hem till Herräng vart det och där tog det fart. Vi skrattade och hade lika roligt som vanligt. Vi åkte tillbaka till Hallstavik för att Emma skulle ha handbollsträning och jag har för ont i magen för att tränan BMX, vilket jag inte gillar min magvärk för. Min snälla mamma med stort S beställde kläder till mig och Fine och varför Fine får kläder är för att hon noppade mammas ögonbryn igår kväll och kläderna är betalningen.


Vill bara tilldela ett stort tack till min Groda och Fluga,
som ger mig nya minnen när dom gamla börjar blekna.


1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. du ger ju oss minnen också! :D
Puss <3