Sidor

lördag 18 augusti 2007

Nu var man hemma igen.

Jag är nu hemma från Forsmark. Det har vart jätte trevligt därborta! Dom flesta människorna där är hur söta och rara som helst. Först tog jag som sagt bussen till Östhammar för att sedan möta Fine där när dom skulle åka med matbussen till Östhammar. Jag såg henne så fort bussen rullade förbi stationen, sedan stog jag där och väntade på att hon skulle kliva av. När hon väl kom av så sprang vi båda två mot varandra så fort så att vi nästan krockade. Mina ben skakade som när jag åkt frittfall och Fine var påväg att börja gråta. Folket som stod runt omkring bara kollade, jag vet inte hur länge jag och Fine stod där och kramade om varandra innan vi kom på att folket väntade på oss. Vi handlade mat och sedan åkte vi i väg till baracken där Fine bor. Det var faktiskt riktigt fint och alla som bodde där gav mig ett varmt välkomnande. Dagen fortsatte med dansmatta och att umgås med folket. Kvällen då vart det fest på hela barackområdet och då menar jag fest! Det vart då karaoke för mig och Fine, det vart en hel del dans också. Idag vaknade jag och Fine sent eftersom vi var uppe sent på kvällen. Spelade mera dansmatta och var sociala, sedan var det dags för mig att åka. Fine har grym tur som kommer att bo med dom människorna i två år, för jag gillar dom starkt. Dom till och med kramade mig hej då.. som dom sa jag måste ju komma tillbaka och det är klart att jag gör!

Inga kommentarer: