Sidor

tisdag 21 augusti 2007

Stora blå ögon och ett bedårande leende.

Mitt kusinbarn Hampus!
..
Varför ska det vara fint väder när man går i skolan för? Två dagar i rad har det vart fint väder och då har man fått bänka sig i skolan. Idag hade vi våran första lektion och det var djursjukvård, det ämnet kommer jag nog att gilla väldigt mycket. Våran lärare Lotta hade med sig sin 12 veckors gamla valp! Den var sååå söt. Vi visade också runt ettorna från djurvården runt Jälla, det är inte mycket att se men. Fick sluta tidigt idag igen och det gjorde att jag fick sällskap av Johanna och Camilla på vägen hem. Gick in på ICA och köpte conviq kompis så att jag ringer till Fine och tvärt om blir det billigare. Tänk vad jag är snäll som lägger ut 150 kronor för Fine och min skull (: Nu är min kusin, moster och kusinbarn här. Hampus är så bedårande söt med sina stora blå ögon och bruna hår, man skulle vilja äta upp honom!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du följer mitt råd (;