Sidor

torsdag 20 september 2007

I Caught Fire In Your Eyes.

Man brukar säga att man hamnar i gamla mönster och det är precis det jag gjorde i morse.. Du kan nog gissa ganska lätt på att jag försov mig i dag? isånnafall var det helt rätt. Skolan har vart lugn, hade sista lektionen med PoF ( project och företagande) sedan var det idrott. Det var första gången jag var aktiv på.. jag vet inte hur länge och vi skulle såklart spela fotboll och jag har nog ändrat uppfattning om fotboll, det är faktiskt ganska kul men jag behöver komma över min rädsla för att få bollen på mig. Sedan var det sista lektionen för idag, Engelska B. Jag var så nervös för att få höra det gick på det lilla testet vi gjorde i början av veckan, det testet skulle kolla om jag skulle klara engelska B. Och det kommer jag att göra tror läraren :) så jag är nöjd. På bussen hem satt jag och pratade med Robin hela vägen hem, självklart på telefonen. Fick en kommentar av Caroline som jag inte vet om den är bra eller dålig men skit samma. Nu sitter jag här och väntar på att Emma ska komma hit och leka med mig :) sedan väntar jag på samtal från Martin om han har tid att ringa mig.

Inga kommentarer: