Sidor

fredag 19 oktober 2007

Du och jag på samma spår igen!

Varje dag blir bara bättre och bättre, känns det som iallafall.
Ävenfast det kommer negativa saker i min väg så har jag än så länge kunnat tackla dom. Igår var det som sagt torsdag och först gjorde jag som alla andra dagar, gick i skolan. Det som var skillnad denna dag i skolan var att på idrotten så satt vi och pratade om kost och ätstörningar.. jag gillar det samtalsämnet men ändå så vill jag inte höra talas om det. Efter skolan åkte jag hem med Lina och båda två däckade på bussen. Satt och frös ihjäl medan jag väntade på att Emma skulle komma och ta mina mopednycklar, hon hade fått den stora äran att hämta den i Herräng och sedan leverara den till mig. Jag kom hem slängde väskan på sängen, lagade mina byxor och sedan gick jag ner för att få mitt hår klippt. Mitt hår är nu mera axellångt och uppklippt :) jag är sååå nöjd! men jag vet inte riktigt vad Fine och Martin kommer säga eftersom dom ville att jag skulle låta mitt många "fina" hår vara som det var. Gick hem glad och fick höra minst 4 orsaker som kunde ha orsakat Emmas död på min moped, vad kunde man annars göra än att skratta det lät bra roligt. Vi babblade på och tiden gick, Emma övertalade mig att följa med henne en bit till handbollsträningen och självklart så lyckades hon. Hon lyckades till och med så att jag gick HELA vägen till sporthallen och stannade där tills hon skulle börja.. hon har sin charm som man inte kan säga nej till.

Min Emma är tillbaka!
Och jag har saknat henne jätte mycket insåg jag när vi gick där återigen arm i arm.
Du och jag på samma spår igen!
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ditt hår blev verkligen skitsnyggt och du passar hur bra som helst i det :D