Sidor

måndag 5 november 2007

Give me some sleep.

Nu märks det att jag är totalt utmattad: jag har huvudvärk, ser suddigt och är allmänt ointresserad av det vi gick igenom på djurvården. Kan ju vara för dom två först nämnda, det är ju inte så lätt att försöka vara flitig då. Humöret blir inte bättre av att jag måste sitta och plugga när jag kommer hem.. (spyr över läxor!). Det som förgyllde min dag lite grann var iallafall att jag fick ett VG eller MVG på min dikt i engelska, det var ett plus i hörnet och det är det högsta så antar på MVG. Denna dag är nog en sådan dag då man tolkar allt till sex exempel:
Anna våran engelska lärare sa: Man kan ju inte gå efter längd och storlek jämt.
Jag tolkade på ett annat sätt medan hon menade längder och innehåll på texter.
..
Klassens nya slogan som jag och några har fått fram:

Vi säljer sex.
Slickar, Suger och Biter.
..
Det är då inte seriöst utan det första är en mening som vart misstolkad.
Dom tre andra orden är sätt att äta polkagrisar på.
x)

Inga kommentarer: