Sidor

söndag 4 november 2007

Make the time spin.

Idéer, planeringar och en stark längtan!
..
Fredagen är den dagen jag suktar efter just nu. Jag och Fine smider planer och kommer på festliga idéer. Det ska bli grymt roligt att se slutresultatet :) Sedan har jag vridit och vänt på saker för att kanske lyckas få med mig Emma ut dit, och just nu ser det inte allt för mörkt ut. Det kommer då att bli Jag, Fine, Emma och Linn. Emma blir den ända brunetten ;) plus alla dem tusentals andra som kommer vara där. Kanske ska berätta att jag pratar om Vollebollfesten som hålls på Forsmark och det blir bara bättre mina damer och herrar det kommer vara utklädnad också :)
..
Vad kan göra en fredags kväll bättre?
Jag kommer att:
  • Få dansa hela kvällen :)
  • Umgås med mina underbara <3
  • Umgås med alla andra sköna människor där
  • Få sova med min pojke igen <3

Och sist men inte minst: Få vara utklädd :)

Inga kommentarer: