Sidor

fredag 9 november 2007

Sekunderna, Minuterna och Timmarna.
Klockans tidsvisare rör sig ganska så sakta enligt mig. Har jag jag sitta och försöka vara duktig med mikrobiologin fram till klockan två då jag äntligen bara kan släppa allt vad skolan heter. Har som vanligt bara EN LEKTION på fredagar, väldigt meningsfullt (NOT!) Fast egentligen spelade det ingen roll idag eftersom jag ändå skulle ha vart inne i Uppsala till 14.40. Jag sliter snart ut mitt högra öga om det inte slutar att klia snart! det har hållt på och bråkat med mig nu i några dagar och det blir inte bättre även fast jag spolade rent ögat imorse. Rastlöshet är något som jag har väldiga problem med och det märktes igår då jag i brist på annat satt och skakade på mitt ben så att två skruvar lossnade från stolen. och imorse vaknade jag så tidigt att jag vart klar väldigt snabbt och inte hade något att göra, gick runt och vandrade runt i huset.
...
Nu kommer ni inte höra ifrån mig förens på söndag eftersom min helg kommer spenderas borta.
Party! Party ;)

Inga kommentarer: