Sidor

söndag 30 december 2007

The greatest thing you'll ever learn.
Is just to love and be loved in return.
...
Jag måste bara berätta om två underbara dagarna som har vart. Dagarna vart såklart bäst tack vare självaste Emma! Jag åkte hem till henne på fredagen och sov där, den dagen kommer man aldrig glömma! promenerade ut till Uddhamn och gick ut till brännskär i mörkret, jag sa såklart att jag är stadigt på fötterna och halkade på en hal sten. Vi kollade på konstigt rymdskeppsljus som visade sig vara en fyr och sedan gick vi ner mot badplatsen. Där gick vi i mörkret med endast mobilens ljus som lyste upp och så tyckte jag att jag såg något röra sig. Jag skrek : SPRING! till Emma och shit vad den ungen kan springa x) efter det så gick vi hemåt igen och pratade en massa och tillsist vart klockan lite väl mycket så vi gick in. Nu ska jag berätta för er att Julmust är den nya drogen och effekten är skratt. Emma och jag låg och skrattade från klockan ett till sex. Vi hade ont i käkarna, magen, halsen och sedan fick vi huvudevärk men vi kunde bara inte sluta skratta! Här har vi några fina citat från kvällen, jag varnar för att dom är hum, konstiga:
..
Emmas kvällsbok
- Drömmer inte ens jag sexdrömmar? Jag är ju som en nunna!
Jag får helt enkelt inte drömma om sex. Var är min Harry Potter bok när jag behöver den?
,..
Det är kolsvart i rummet.
Emma: Kolla då!
Patricia: Jag ser.
...
Emma: Min mage har sammandragningar!
Patricia: I kroppen?
..
Sedan så umgicks vi lördagen också då vi åkte hem till mig och hade filmkväll med Linn. Vi kollade på Frostbiten och den satt jag och kommenterade så att dom andra vart små irreterade och små rädda för mig. Efter det åkte Linn hemm och jag och Emma kollade på Moulin Rouge <3 Vi satt och stor bölade och resten av kvällen lyssnade vi på låtar därifrån.
..
Jag märkte hur mycket jag har saknat att umgås med dig Emma!
Tack för en minnesvärd kväll med dig!
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig *hjärta*