Sidor

onsdag 26 december 2007

Jul, Jul.. Snöfria Jul!


A Merry Christmas!


Sitter här i min mysiga morgonrock som jag fick i julklapp och tänkte att jag ska väl önska er alla en god jul i efterskott och sedan kanske berätta lite kort om min julafton. Jag spenderade den i Skutskär hos min moster Marianne tillsammans med min familj och släkt. Kollade så klart på Kalle anka och fick i uppdrag att massera min kusins Mickes axlar, ingen lätt uppgift kan jag meddela eftersom han är vältränad som en buffel! Sedan åt vi julbord och öppnade julklapparna. Jag gullade mesta dels med kusinbarnet Hampus som har lyckas charma sig in ordentligt hos en sån som jag, är inte egentligen så mycket för barn eller så länge dom inte skriker, spyr eller skiter så. Vart inte en sådan lång Jul utan vi började röra oss hemåt mot Hallstavik runt sex tiden. Det var en bra jul med tanke på att det inte fanns någon julkänsla hos mig alls.. Men så blir det väl när ålderna börjas att höjas.
Idag så la jag mig vid 6 tiden precis innan min kära far kom in genom dörren och det slutade ju med att jag sov fram till tre och såklart är det kolsvart så jag vill helst lägga mig i sängen igen och sova. Hoppas alla hade en bra jul och är hyfsat nöjda ävenfast snön inte ville komma! Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa klart min bok jag fick igår :)

Inga kommentarer: