Sidor

lördag 22 december 2007

Julen närmar sig.
Kan ge en lite kortfattad sammafattning om dagen idag. Träffade Emma och Fine för att byta julklappar och Fine kunde så klart inte hålla sig från att öppna en julklapp. Min får hon inte öppna förens på julafton och hon tycker det är en ren plåga att behöva vänta. Sedan satt jag och Emma vid datorn och flummade :)
..
" Jag vill vara Abo!"
"Nej, du får vara elefanten i Aladdin"
"Emma.. Elefanten är Abo?"
..
Sedan gick vi ut i kylan för att Emma skulle möta Sara och byta julklapp med henne också. På något sätt fastnade vi där med Sara och Jossan och började prata om ungar som slickar på fönster, nakenkatter och munkfåglar. När man kom in igen så var fötterna rena rama isbitarna men man hann värma sig lite innan jag följde med Emma till bussen. Sedan spenderade jag 1,5 timme i telefonen med Martin. Det är första gången på veckor som jag har kunnat sätta mig ner helt utan att bli rastlös och kolla på en film, denna gången vart det I think I love my wife. Nu kommer jag troligtvis spendera många timmar framför dumdatorn och dumburken. Jag kom föresten fram till att jag är internetberoende.
Over and out!

Inga kommentarer: