Sidor

måndag 10 december 2007

Konsert!
..
Om kanske mindre än 10 timmar kommer jag att vara på fryshuset och låta hela min kropp slukas av Silverstein men också av dom två för banden Blessthefall och The Vincent Black Shadow. Först är det då en lång dag i skolan och sedan direkt sätta sig på pendeln in mot Stockholm. Jag är trött och ganska sugen på att gå ner och lägga mig på soffan och sova någon halvtimme innan engelskan börjar. Jag måste börja lägga mig i tid, det börjar slita ganska mycket på min kropp att bara sova 5-6 timmar på en kväll. Igår var jag i Stockholm med mamma och syskonen och shoppade lite julklappar. Nu är det bara mina syskons julklappar och Robins som saknas, det kommer jag nog köpa någon dag efter skolan tror jag. Kan det inte bara bli jullov? Jag har inte ens lite extra energi kvar till skolan.. läxorna staplas på högar och jag bara ser hur den växer. Hur fan ska jag orka med och hinna med allt?!
..
Patricia ta dig i kragen och gör det bara!..
..
Nej, så enkelt är det bara inte. Tre inlämningsarbeten, tre prov, 2 försenade inlämningar, läxor... Jag MÅSTE bara få det här att gå ihop och skulle det göra det är de ett under.
...


Suffocate my mind.
Tear at me from inside.
Smash my heart into dust.
And if my lungs still let me breathe, would you be there for me?

Inga kommentarer: