Sidor

torsdag 7 februari 2008

För och nackdelar

Jag känner för att skriva ett inlägg men vet inte vad jag ska skriva om. Veckan passerar fort och det har väl sina för och nackdelar. Fördelarna är att det snabbare blir helg och att snart är det sportlov. Nackdelarna är att man inte hinner med allt som man faktiskt skulle vilja hinna med. Det är redan torsdag och jag har alla uppgifter i engelskan B kvar och det ska vara klart nästa vecka, vi har hemmastudier denna vecka. Sedan så har jag fortfarande rester kvar i skolan och dom kommer bara bli flera om jag inte gör engelska uppgifterna. Nästa vecka ska jag dessutom ha fyra möjligen fem prov! Lärarna MÅSTE såklart ta alla jäkla prov på en och samma vecka innan lovet. Som ur är så har jag väl något typ av liv utanför skolan, annars skulle jag väl ligga döende i läxor.
--
Några saker som jag vill säga:
  • Vill tacka Kimberly för den underbara kvällen! Den gjorde mig verkligen gott, vi måste göra om det igen gumman.
  • JAG SAKNAR EMMA förförligt mycket!
  • I helgen kommer jag att träffa tre roliga männsikor och förhoppningsvis är Emma där också.
  • Jag är sämtst när det kommer till att göra läxor..

1 kommentar:

Anonym sa...

HELT KLART!!! Och snart!!! :D <3