Sidor

tisdag 11 mars 2008

Falskt alarm förhoppningsvis

Troligtvis är det falskt alarm om halsflussen, läkaren gjorde ett test men som inte är 100% säkert så han tog en halsprov till som ska på odling på karolinska sjukhuset. Så just nu tror han att jag har en kraftig förkyldning bara men det visar sig väl. Om man är så rastlös som jag är, då är det verkligen en stor ansträngning för att bara ligga och vara sjuk. Sedan fick jag inte sova så värst mycket inatt heller pågrund av att sötiskatten skulle ligga mot mitt öra och låta som en motor, men det var bara mysigt. Huset har vart helt lungt tills mina syskon kom hem från skolan och då vart det genast bråk och en jäkla massa ramaskrik. Alltid lika trevligt att vara sjuk så man inte kan bara resa på sig och gå ut. Men men, just nu ser jag fram emot kvällen då min pojkvän kommer trots att han vet att han kan bli sjuk.
..
Jag ska försöka att inte hosta upp levern.

Inga kommentarer: