Sidor

onsdag 16 april 2008

Katten blir mindre söt klockan 4 på morgonen

Min mindre söta kisse fick för sig att hon låter fint när hon skriker som en misslur och vill tvinga upp en klockan 0400 på morgonen. Och jag..har ju ett sånt bra morgon humör ingen direkt bra mix men hon vart tyst tillslut. Så först var jag surig på söt katten men vart glad när jag såg att jag fått sms. Det var från älsklingen och han skrev klockan 2 att nu har vi vart tillsammans tre månader, då vart jag glad igen och somnade. Sedan har jag bara vandrat runt i skolan och gjort det jag ska men inte med någon speciell glädje. Men då ringde min andra glädjekälla, Fine. Var ett kort samtal men det var precis det jag behövde för att orka stanna kvar. Sedan har jag suttit och messat älskling och det har hållt mig på hyfsat bra humör. Nu vill jag bara sluta så att jag får träffa Pontus och bara vara.

Inga kommentarer: