Sidor

torsdag 22 maj 2008

Bekännelser

Jag måste erkänna att jag är nog en väldigt dålig bloggare för tillfället. Jag har dels inte tiden på grund av praktiken eller datorn pågrund av att det bara är min far som har Internet förtillfället. Sedan är det ju också att jag vet inte vad jag ska skriva.
..
Anledningen till att jag sitter här är väl pågrund av att jag för tillfället är förvirrad och tankarna kommer snart att få mitt huvud att explodera. Ni kanske inte förstår något av vad det jag skriver men jag är som jag är.
..a
Just nu slåss två sidor i mitt huvud och hjärtat värker i bröstet. Ord spelas upp i huvudet och jag vet att det måste bli ändring på mig. Men det är svårt att sluta med gamla vanor speciellt när rädslan och nostalgi känslor spelar sin roll i spelets gång. Jag känner mig mera sårbar än vad jag känt på länge som om mitt hjärta är öppet för allt omkring mig. Aldrig trodde jag att jag kunde känna såhär och nu när jag gör det blir jag rädd, så rädd att jag omedvetet försöker skydda mig från något som gör mig lycklig.

1 kommentar:

kimberly sa...

Finns alltid här om du behöver mig gumman!<3