Sidor

söndag 4 maj 2008

Glass måste vara satans uppfinning..

Sitter här i Pontus säng och fötterna har somnat eftersom jag suttit här ett tag. Idag har jag faktiskt fått lite skolarbete klart, det gör att det känns lite bättre i kroppen men jag vet att jag har en massa och då menar jag ganska mycket kvar som ska göras.
..
Varför ska glass vara så förbannat gott för!? Glassberoende, det är väl bara ett milt ord för mig. Jag som har sagt nu för kanske hundrade gången att jag ska börja motionera, varför kan jag aldrig hålla det? Istället för att göra som min duktiga pojkvän och springa så har jag ätit ben&Jerry glass och suttit ute på bilddagboken och jäst till mig.
...
Ringde Kimberly för att fråga om en uppgift men det slutade med att vi pratade en 20 minuter och det gav mig nog den sista energin som saknades för att plugga.

1 kommentar:

kimberly sa...

JAG ÄLSKAR DIG SÅ ENORM MKT TRISSE!!

Tack för pratstunden. Kändes skönt att snacka av sig lite. <3