Sidor

torsdag 15 maj 2008

Ibland skriver man bara

Nu har det nästan gått en vecka av praktiken, det börjar arta sig iallafall trots att jag inte är helt nöjd med att vara där. Praktiken suger verkligen energin ur mig och jag somnar som ett barn om kvällarna, tidigare än vad jag normalt brukar göra.
...
Just nu är jag hos pappa och ska väl snart sätta mig och kolla på film med honom, jag måste underhålla mig med något så att jag inte tänker för mycket. Pojkvännen är på sin studentskiva och just nu hatar jag att jag inte är 18 eftersom jag inte kan gå med och sedan för att jag oroar mig en massa i onödan, får sånna tankar som man bara mår dåligt av. Just därför sitter jag har för att ha något att göra, annars kommer snart mina nagelband vara trasiga om jag fortsätter med att pilla på dom.
...
Egentligen har jag inget vettigt att skriva och jag orkar inte skriva något vettigt heller.
Bye!

Inga kommentarer: