Sidor

lördag 14 juni 2008

1 av 3

Dagarna bara passerar snabbt förbi och jag har nu vart i Landskrona en veckan, nu är det bara två till. Gårdagen spenderades med att åka in och kolla när alla Landskrona studenter sprang ut. Dom hade verkligen inge tur med vädret, det regnade lite hela tiden och solen glimtade bara fram några gånger men lika glad var dom för det och vissa såg så dragna ut att dom skulle säkert behövas magpumpas under kvällen.
..
Planerna för idag är att ha studentfest + födelsedags grillning. Pontus har ju tagit studenten och två släktingar (tror jag) till honom fyller år så man har slagit ihop allt. Kommer nog att bli jätte trevligt men det visar sig hur länge jag står ut med alkoholpåverkade skåningar eftersom jag inte är arton så får jag inte röra spriten för Pontus. Och ja, jag är förbannad för att jag inte är arton nu. Dock behöver jag ju BARA vänta tills den 28 Augusti men det är ju mega lång tid tills dess.
..
Nej, nu ska jag sluta skriva för om jag fortsätter kommer jag bara gnälla så
ha en bra dag!

Inga kommentarer: