Sidor

torsdag 26 juni 2008

Hårångest

Sitter här och gömmer mig medan min pojkväns hår ska bli kortare. Jag måste lida av en ovanlig seperationsångest. Såhär har det vart varje gång en pojkvän ska klippa sig. Jag måste vara för förälskad i deras hår för att dom ska klippa det.
...
Sedan är det typ nästsista dagen som jag är här hos Pontus, på lördag morgon åker jag hem till Hallstavik igen. Det känns hårt att åka ifrån Pontus men jag saknar både vänner, familj och katt ganska så mycket nu. Det känns väl värre att åka hem eftersom att dom planer som jag trodde skulle råda nu är bortkastade och nya har skapats. Tre veckor är det tills jag ser honom nästa gång om man räknar ifrån lördagen, det kommer vara det längsta vi har vart ifrån varandra sedan vi vart tillsammans. Men nu ska jag intala mig att allt kommer gå bra och inte tänka en massa idiotiska saker.
...
Fick hem mina betyg idag och jag ringde mamma så att hon läste upp dom i telefonen. Jag är faktiskt nöjd! Visst jag hade några IG men det har jag bara för att jag har rester i dom ämnena. Det är lätt fixat till i höst.
Ha en fortsatt bra dag.
Jag ska gå och se när min pojkväns hår faller till marken.

Inga kommentarer: