Sidor

tisdag 22 juli 2008

vad som har hänt och kommer hända.

Tänkte att det kanske är dags för en liten uppdatering på vad som har hänt sedan jag skrev senast.
Pontus kom hit den 15:e och det är därför jag inte har skrivit något, umgås hellre med honom när jag har chansen. Jag har också vart på 18 års fest hos Jim, det var trevligt tills saker började spårade ur. Jims kamera blev stulen och polisen tittade in pågrund av en annan anledning. Jag hade iallafall trevligt med att prata med folk och lära Hanna hur man skulle göra med vattenpipan och såg till att hon fick en ordentlig nikotinkick. Sedan har jag vart på Gröna Lund med Fine, Robin, Pontus och Linn. Det var trevligt det med ävenfast det regnade, åskade och mullrade. Alla vi flickor fick något, Linn vann en stor Mars och killarna vann så att jag och fine fick två gose djur var! Så nu har jag en rosa nalle och en rosa mus som får ligga och trängas med Theodor i sängen. Theodor är en nalle jag fick i alla hjärtans dags present. Idag, tisdag så är jag själv. Pontus ska träffa kompisar i Uppsala och ha filmkväll men jag överlever väl en natt och en halv dag utan honom. Det som kommer hända framåt är att jag kommer få en ny mobiltelefon på torsdag och på lördag åker jag till Turkiet!

Inga kommentarer: