Sidor

onsdag 3 september 2008

Ingen bra deal

Andra dagen hemma från praktiken och magen ger med sig med smärtan bara jag låter bli att äta och anser inte att det är en bra deal. Imorgon blir det nog till att ringa läkaren och höra om det kan vara så att det är magkatarr eller om det är något annat. Vaknade vid halv ett på eftermiddagen och då var hela huset utan el så jag fick kliva ut i regnet för att ta mig till min mors lägenhet för att kunna kolla på filmer som jag ändå inte tittade på. Istället för att bara sitta rätt upp och ner i trisstes så ringde jag min pojke och pratade med honom. Caroline min syster och han bråkade genom telefonen genom mig, det var ganska roligt. Dom beter sig som bror och syster ibland. Jag satt mig till och med i soffan och gjorde en av mina rester! Det går sakta men säkert framåt med läxorna hoppas jag.
..
Jag vill mysa med min pojke, saknar honom jätte mycket!

Inga kommentarer: