Sidor

lördag 27 september 2008

Krogen

Sitter här och känner mig sliten, det är dock något som jag själv fixat. Igår så åkte vi in några stycken till Norrtälje för att gratta Emelie som har fyllt 18. Först gick vi till en kinaresturang och gottade i oss av maten. Hade jätte trevligt med en massa prat och skratt, tror att dom andra matgästerna tyckte vi var lite små konstiga Men man ska inte bry sig om vad andra tycker, right?
..
Sedan vart det en promenad till Mobergs, promenaden var inte kort men det var roligt för det. Klackar som klackade mot vägen och armar som krokades. Vi kom till Mobergs innan festen riktigt börjat men vi hade våran egen fest runt ett bord och sedan började shotandet. Sedan började det bli fart på dansgolvet och man laddade upp med en shot eller något och sedan fanns vi där dansades på golvet. Jag dansade nästan konstant från 23.00 till dess att vi åkte runt 03.00. Än så kände jag ingen påverkan av den alkoholen jag fått i mig och sedan som en blixt på en klart himmel så vart dansgolvet mera snurrigt än vad det egentligen var.
...
Hämtade lite luft och sedan var det upp på scenen igen och dansa med brudarna. Dock så fick vi snabbt sällskap av några kåta och fulla killar som trodde att här kunde man väl tafsa som man ville, men ack så fel. En armbåge i magen eller skrevet fick den jobbiga saken att försvinna.
..
Fick inte många timmar sömn eftersom jag inte kunde somna när jag väl kom hem och min pojkvän väckte mig med ett sms. Träffade Amanda den söten sedan och låg i sängen och pratade en massa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyfaaan så kuuul vi hade!!! xD <3