Sidor

onsdag 17 september 2008

Slår huvudet i bordet med fingrarna i halsen.

Huvudet dunkar av värk och illamåendet sitter i halsen. Just nu vill jag slå bort värken och på något sätt få bort illamåendet innan jag ska sätta mig på bussen hem. Jag är upprörd och det gör inte huvudvärken bättre. Jag är för krävande...
Två timmars sömn och sedan lång dag i skolan, 8-16. Religion, samhällskunskap och svenska b. Med på lektionerna har vi en person som utbildar sig till lärare. Han heter Daniel, han är skånsk och kommer från Malmö. Han pratar inte så grovskånska men jag njuter av att höra den skånska som kommer ut från hans mun när han har pratat om en massa saker.
..
På något sätt så påminner han om någon som finns i mitt hjärta, inte till utseendet men just det att han vill bli lärare i just religion och historia kopplade honom direkt till den personen. Två dagar kvar och sedan är jag själv i skåne och blir förhoppningsvis omkramad av en söt skånsk pojke med ögon som man nästan druknar i.
..
tack för att du inte verkar bry dig..

1 kommentar:

kimberly sa...

"tack för att du inte verkar bry dig.." vem gumman? JAG BRY MIG MASSOR OM DIG IAF!!<3<3