Sidor

tisdag 23 december 2008

Dagen innan dagen Jul.

Inviger min nya dator med detta inlägg.
Helt plöstligt har jag verkligen tröttnat på internet, det är inte så bra att låta bli bilddagboken under helg för man få alldelles för många bilder att kolla på sedan.
..
Imorgon är det jul, känner inte ens ett lite ynka pirr i kroppen. Julen kan ta ledigt i år. Okej, jag fick datorn i julklapp så helt dåligt är det väl inte men.. Vill fira jul någon annan stans. Ska man sätta sig på ett tåg uppåt kanske?
..
Jag försöker att inte tänka, bara göra. Konsekvenserna kommer väl senare men nu är nu och sen är sen. Är förrvirrad, jag förstår inte riktigt vad det är som händer. Fast jag vet egentligen men allt känns, konstigt men rätt? Och så valen...jag hatar att välja.. måste jag välja?

Inga kommentarer: