Sidor

tisdag 9 december 2008

2008-12-09

Dagens snilleblixt:
Att somna i soffan är inte smart, man vaknar av att det känns som man kokar inombords och huvudet känns som det fått sig en baksmälla. Jag är på dåligt humör också. Så nu var hela min dag gjord! Förhoppningsvis kommer inte folk testa mina gränser idag. Idag är det en sådan dag när alla borde göra min till viljes, skulle vara bra eller nej det är bäst för dig.
...
Pappa försöker att övertala mig att äta PÖLSA! Han är äcklig som ens vill frivilligt stoppa den gegan i munnen, mig kommer han inte kunna övertala. ALDRIG att jag tänker äta det och idag är det bitchen i mig som kommer fram, har redan höjt rösten mot honom ganska hysteriskt.
..
Jag som var på så bra humör när jag åkte ifrån skolan vid tio tiden. Är klar med Engelska B, finally! Hade en massa tänkar och ord som jag ville skriva här, faktiskt riktigt bra saker men *poff* borta och ersatt av huvudvärk. Tur att jag skrev ner lite saker på ett block, kanske hade jag förutsatt detta.
..
Tänk posetivt! Yeah right...

Inga kommentarer: