Sidor

måndag 1 december 2008

Me, You and my medication

Helgen har bestått av:
- Plugg,plugg,plugg..
- Skoj med Kimberly och jag är mästare på chickenbites!
- Träffat söta Fine och alla dom kramgoa pojkarna i Gimo (forsmarkare)
- Kommit underfull med att jag får plats i deras torktumlare och att jag kissar jätte mycket av juice.
- Jag har en förmåga att prata bort hela natten med Håkan.
- Min huvudvärk börjar driva mig smått till vansinne.
- Fine tycker om att baka, hemma gjort bröd och lussekatter!
- Kommit på att snart är det jul.
- Och jag behöver stressa ner några kilo..
..

We're all looking for something
To take away the pain

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter som en jävligt trevlig helg :) som om du fått stressa av å haft bra å fina människor runt om dig. :D ska bli kul å ses på onsdag <3 kramar