Sidor

torsdag 19 februari 2009

19/2-09

Sommarjobb, tydligen är det något man måste ha nu när man är "nästan vuxen". Sitter nu och skriver en CV, ska skicka den imorgon. Ska iallafall söka jobb så mina föräldrar blir lite nöjda. Skulle ju inte skada med lite pengar till i sommar om jag ska med Jens och de till Frankrike och sedan Australien i sommar, att resa kostar ju faktiskt pengar och inte bananer.
..
Lovet är ju snart slut också, kom på nyss att jag har en novell att skriva ihop. Får väl kanske börja snart och hoppas att jag har något vettigt i huvudet.
..
Mina drömmar börjar spåra ut totalt också. Nog för att dom aldrig vart speciellt "normala" men nu har det gått över gränsen. Det är ju inte mardrömmar som tur är eller det beror ju på vad man menar med mardrömmar. Inatt drömde jag att jag var vampyr och tydligen inte en sådan snäll en eftersom jag bara bet en massa på människor och sedan lät dom ligga och förblöda.

Inga kommentarer: