Sidor

lördag 21 februari 2009

Girlicious!

Antingen så är det pms-period för väldig många av mina vänner eller så måste det vara något underligt i luften. Alla verkar lacka ur med lagom mellan rum och jag är väl inget undatag, vet inte om jag bara är trött eller om det är något som stör mig. Antagligen bristen på något..
..
Igår var det en mysig dag. Middag med familjen plus två av mina favoriter, Fine och Jens. God mat och trevligt sällskap och sedan vart det hem till Tove för en efterlängtad tjejkväll. Min pappa ringde vid ett tiden och frågade om jag hade haft trevligt och vad vi hade gjort. Mitt svar vart att vi pratat och ätit massa godis. Han kunde inte förstå hur vi kunde prata från klockan 19.00 till efter tolv. Men vi är tjejer och vi gillar och prata!
..
Jag och Fine var dom sista hos Tove och bestämde oss för att sova kvar. Vart då mera babbel och sedan somnade vi, så djupt att vi inte ens vaknade av sms mitt i natten. Tydligen hade jag bestämt mig för att hålla om Tove inatt men det kan jag bjuda på faktiskt.
..
Planen för idag är att duscha, fördriva tiden och sedan åka med Monika hem till dom för att umgås med Jens.

Inga kommentarer: