Sidor

måndag 16 mars 2009

09-03-16

Hejsan feber, så du kände för att hälsa på mig nu också. Min syster var kanske inte lika rolig att vara hos som mig? Känner att jag vill inte ha besök, inte från dig iallafall. Tobbe var här och försökte få dig på flykt och du gömde dig medan vi kollade på criminal minds. Nu när Tobbe åk så vill du störa min kropp och hjärna igen. Sängen är tom och min kropp varm. För första gången på 18 dagar ska jag få somna och vakna ensam utan Jens till sällskap. Undrar om jag kommer kunna somna ordentlig eller om tomheten och febern kommer göra det svårt. I mitt konstiga tillstånd av febern så har jag börjat skriva igen, en novell. Det var flera år sedan jag fick lusten att göra det. Ont i magsäcken har jag också, är det kanske fru magkatarr som vill hälsa på och påminna mig om vad stress gör mot min mage? Knölarna i nacken är svullna, dags att besöka farbror doktorn om de igen. De är ju ett mysterie som jag inte fått svar på än. Nej, många fysiska besvär som hälsar på och nu ska mitt huvud få besök av criminal minds igen.

Inga kommentarer: