Sidor

lördag 7 mars 2009

Bullar i ugnen fyller magen för mycket

Nu är man sådär över proppfull med sötsaker, magen känns som en ballong och man ångrar den där sista bullen man tröck i sig. Några av Jens släktingar dök upp och sedan vart det att trycka i sig av det goda som Monika bakat. Vivan var huvudnumret då hon sprang mellan alla personer som satt i soffan, bortskämd det är vad hon är. Trött och sliten är vad jag är, Jens sitter och läser upp filmer som vi skulle kunna titta på och jag är ju så duktig på att inte lessna på filmen efter några minuter. Jag undrar hur det kan komma sig, att jag blir så rastlös snabbt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har samma problem, mmåste sitta och tafsa på alex eller läsa en tidning medans jag tittar på en film.. undrar varför... gott me bullar ;) kramar <3 /H