Sidor

fredag 20 mars 2009

Rastlös är mitt mellannamn

Igår spenderade jag min dag med Fine och Simon. Det vart mat lagad av Fine som jag och Simon glatt åt upp och sedan var det gossip girl, så klart hade jag sett det avsnittet och vart snabbt rastlös. Fine ville nog slå mig men hon hon låg och räknade till tio istället. Men sådan är jag, rastlös. Sedan spenderade vi kvällen med skratt och mys i soffan och detta fortsatte till klockan kvart över två på morgonen. Insåg att jag saknar att vara ute i Gimo och umgås med de två goa männsikorna så nästa vecka när jag är ledig så ska jag dit om inte läxorna blir för många. Vi lyckades iallafall tillslut somna och sov riktigt bra, vaknade sedan av Fines mobil nu i morse och fem minuter senare ringde älskling och sa god morgon. Jag lät som ett lik och han var som solen själv. Somnade om, jag ville inte kliva ur sängen men tillslut kastade jag ut mig själv och sedan bar de av till Östhammar och sedan hem. Nu ligger jag här och funderar på att sova någon timme och sedan börja med svenska läxan. Kvällen kommer spenderas med älskling hemma hos min mors lägenhet.

Inga kommentarer: