Sidor

onsdag 18 mars 2009

Vårtecken: Blommor och barnsliga killar

Hur kommer det sig att när man bara sover några timmar så är man så jäkla pigg sedan när man vaknar? Två timmar har jag lyckats sova inatt och endå vaknade jag pigg men lite yr och förvirrad. Tog bussen in till skolan så att jag inte kommer in en kvart efter att lektionen börjar, men istället är jag här en timme innan jag börjar för dagen. Dock hinner jag läsa igenom till de läxor vi ska ha idag, funderar på att säga att jag glömde papper hemma till de två svenska uppgifterna jag fick igår..just nu står verkligen mitt huvud still. Suck, för de överbarnsliga killarna som "slåss" här i korridoren, släckte lampan gjorde de också. Känns som det börjar närma sig vår, såg till och med vitsippor här i skolans rabatter. Har bestämt mig för en sak, får se hur länge jag kan stå emot. Jag har svårt för att våga lita på att folk hör av sig till mig om inte jag gör de.

Inga kommentarer: