Sidor

fredag 10 april 2009

10 april 2009

Gårdagen spenderades i vännernas tecken och det gör det än idag. Först var jag med Fine, vi gick och solade för andra gången och Fine är nu mera en utrotningshotad ras av den röd/vita pandan. Jag är inte lika vit som ett åkersspöke längre och säger Jens att jag inte fått färg kommer han inte höra av mig på några dagar. Men iallafall tillbaka till går dagen efter solningen så tog vi min mammas bil och hamnade i Norrtälje och där spenderade vi kvällen med Linn och Viktor. God mat och gott sällskap slår aldrig fel! Kollade på tre olika filmer och pratade en hel del. När jag och Fine kurat ner oss i sängen vart vi pigga och åkte därför hem till Hallstavik för att umgås med Tove. Satt och pratade killar i sängen tills Fine tillslut vart för trött och la sig på sin älskade madrass på golvet och jag och Tove somnade strax därefter.
..
Dessa två dumma ungar vaknade tidigt så inte vart det sovmorgon idag inte. Sitter nu hemma och ska snart bita ihop och börja med läxorna som jag fasar inför. Kvällen kommer spenderas hos Tove då brudarna kommer och ska ha tjejkväll, kan väl bara sluta roligt.

Inga kommentarer: