Sidor

onsdag 15 april 2009

15 april 2009

Idag kunde jag lika gärna ha legat i sängen, legat där under ett varmt täcke och bara njuta av att sova. Men nej, hade en lektion svenska c idag som jag åkte in till. Först kom jag en kvart försenad eftersom jag inte pallade ta den tidigare bussen in. Men jag sätter mig i klassrummet och hinner sitta där 10 minuter sedan var lektionen slut. Vi fick läxor till imorgon och sedan fick vi åka hem, kul sitta liksom en timme buss för att komma in och vara där tio minuter.. Tur att Jens var en ängel och hämtade mig i skolan. Har iallafall tagit itur med Svenska C läxorna nu och sedan blir det väl att bita ihop och göra historian också. Ensam hemma är jag också och det är 18 grader vart i huset, rena rama kylskåpet! Men i kväll kommer Jens och håller mig sällskap iallafall, sova själv slipper jag.

Inga kommentarer: