Sidor

lördag 18 april 2009

18 april 2009

Vädret är verkligen konstigt idag, vaknade och kollade ut genom fönstret och ner föll snö? Det slutade och sedan började igen, slutade och började hagla. Under denna tiden då det haglade så var jag upp på BMXbanan med Fine, Robin, Jens, André och Izze. Jag och Izze fungerade som groupis eller något, för vi stod vid sidan om och tittade medan de andra cyklade. Tillslut gav cyklarna upp pågrund av kylan tror jag och då bar de av hemåt, till det varma huset. Min rygg är lite små öm och det finns det en bra förklaring till. Fine sov nämligen hos mig inatt efter att några stycken kompisar träffades hemma hos Tove och hade det mysigt. Fine har under natten knäat mig i svanken och det är därför jag är öm. Just nu är vädret trist, grått och kallt. GE MIG sommar och sol! Jag har börjat längta något förfärligt till sommaren eller mest efter Australien resan. Igår kom mina syskon till min pappa eller snarare till mig. Jag ska fungera som barnvakt till dem tills min far kommer hem om två veckor och jag kan ju säga att redan första dagen kände jag för att strypa Carro. Men men, får väl se hur mycket bättre det går idag för hon ska fan ta hand om tvätten annars lämnar hon inte detta hus idag. Jag låter som en mamma.. fyfan vad hemskt. Nu låter jag både medelålders och som en surmamma.

Inga kommentarer: